zarządzenie 45
Zarządzenie Nr 45/07
Wójta Gminy Rzewnie
z dnia 19 grudnia 2007r.
w sprawie wprowadzenia legitymacji służbowej dla pracowników Urzędu Gminy Rzewnie.
Na podstawie art.284 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa
(j.t. Dz.U. z 2005r Nr 8, poz.60 z późn.zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
1.Wprowadza się legitymację służbową pracownika Urzędu Gminy Rzewnie dla celów
kontroli podatkowej u podatników podatków i opłat lokalnych , której wzór określa
załącznik do zarządzenia.
2.Legitymacje służbowe pracownikom wystawia Wójt Gminy Rzewnie.
§ 2.
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub utraty legitymacji służbowej pracownik obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie wystawiającego legitymację.
§ 3.
1. Legitymacja służbowa podlega wymianie w przypadku :
1) zmiany nazwiska,
2) uszkodzenia lub zniszczenia,
3) zmiany nazwiska.
2. Legitymacja służbowa może być wykorzystywana tylko przy wykonywaniu czynności
kontrolnych.
§ 4.
Pracownik obowiązany jest niezwłocznie oddać Wójtowi Gminy Rzewnie legitymację służbową do depozytu albo dokonać jej zwrotu w przypadku:
1) otrzymania urlopu bezpłatnego w wymiarze dłuższym niż jeden miesiąc lub urlopu wychowawczego,
2) zawieszenia w czynnościach służbowych,
3) nieobecności w pracy z powodu choroby trwającej dłużej niż jeden miesiąc,
4) ustania stosunku pracy.
§ 5.
1.Pracownicy obowiązani są dbać o należyty stan legitymacji służbowych, a także chronić je
przed utratą i zniszczeniem.
2.Pracownicy nie mogą odstępować legitymacji służbowych innym osobom oraz przesyłać
ich listownie (pocztą).
§ 6.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Wiesław Oborski