Kierownictwo Urzędu - Sekretarz
Funkcję Sekretarza Gminy sprawuje - Jolanta Chełchowska
Pokój nr 1B
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektu Statutu Gminy , Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz projektów ewentualnych zmian tych aktów,
- opracowywanie zakresów czynności na samodzielne stanowiska pracy oraz kierowników referatów,
- opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, dotyczących organizacji pracy Urzędu,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przekładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawniania prac Urzędu,
- współpraca z Radą Gminy oraz nadzór nad opracowywaniem uchwał Rady,
- nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw i prawidłowej obsługi klientów Urzędu,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
- nadzór nad ewidencją uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
- nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych,
- koordynacja spraw działalności referatów i stanowisk pracy Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników zasad zawartych w regulaminie i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przepływem informacji między poszczególnymi stanowiskami pracy,
- organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy,
- nadzorowanie w porozumieniu z Wójtem naboru na wolne urzędnicze stanowiska pracy,
- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
- rozdział i dekretacja korespondencji,
- nadzór nad prowadzeniem rejestru skarg i wniosków,
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta niezastrzeżonych dla Rady Gminy,
- nadzór na przeprowadzeniem służby przygotowawczej ,
- nadzór nad wprowadzaniem treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
- kierowanie kontrolą zarządczą w Urzędzie.
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.