65u75
Zarządzenie Nr 16/07
Wójta Gminy Rzewnie
z dnia 1 czerwca 2007r.
w sprawie ustalania zasad korzystania ze stacjonarnych telefonów służbowych
przez pracowników Urzędu Gminy Rzewnie.
Na podstawie § 24 pkt 21 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rzewnie
stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 12/06 Wójta Gminy Rzewnie z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rzewnie zarządza się , co następuje:
§ 1.
- Ustala się dla wszystkich pracowników Urzędu Gminy Rzewnie pełną odpłatność za rozmowy prywatne dokonywane ze stacjonarnych telefonów służbowych Urzędu według sporządzonego wydruku rozmów telefonicznych.
- Wprowadza się bezwzględny zakaz korzystania z numerów telefonów rozpoczynających się od 0700,0800 oraz wszelkich doładowań telefonów komórkowych.
- Pracownicy korzystający z telefonu do celów prywatnych winni kierować się zasadą celowości i oszczędności oraz ograniczyć ich prowadzenie do niezbędnego minimum.
§ 2.
1. Wydruki rozmów telefonicznych przygotowywane są przez Sekretarza Gminy
i przekazywane Referentowi ds. rozliczeń finansowych w terminie do dnia 10 każdego
miesiąca.
2. Referent ds. rozliczeń finansowych przekazuje wydruki rozmów do wszystkich
pracowników w terminie do 15 każdego miesiąca.
§ 3.
- Zobowiązuje się wszystkich pracowników korzystających ze stacjonarnych telefonów służbowych do:
1) wskazania każdego połączenia wykonanego prywatnie poprzez jego podkreślenie na wydruku rozmów telefonicznych,
2) złożenie podpisu przy wykonanym połączeniu prywatnym,
3) bezwzględnego przestrzegania terminu wpłat należności za rozmowy telefoniczne.
- Podkreślone i opisane przez pracowników wydruki rozmów są do dnia 20 każdego miesiąca zwracane do Referenta ds. rozliczeń finansowych.
- Ref. ds rozliczeń finansowych sporządza w 3 egzemplarzach imienne zestawienie kosztów rozmów prywatnych w terminie do dnia 25 każdego miesiąca , z czego :
- jeden egzemplarz przekazuje Skarbnikowi Gminy
- drugi egzemplarz przekazuje Inspektorowi ds. księgowości budżetowej- kasjer,
- trzeci egzemplarz przechowuje w aktach.
4. Wpłat należności za rozmowy prywatne dokonują pracownicy w kasie Urzędu Gminy
do dnia 27 każdego miesiąca.
5. Kierownictwo Urzędu może dokonać kontroli prawidłowości opisów rozmów
prywatnych.
§ 4.
Inspektor ds. księgowości budżetowej-kasjer sporządza imienne miesięczne zestawienie wpłat pracowników i przekazuje do 30 każdego miesiąca Skarbnikowi Gminy oraz Referentowi ds. rozliczeń finansowych celem dokonania analizy zgodności zestawienia należności z dokonanymi wpłatami oraz terminowości wpłat.
§ 5.
W przypadku nie prowadzenia rozmów prywatnych ze stacjonarnych telefonów służbowych zobowiązuje się pracowników Urzędu do sporządzenia odpowiedniej adnotacji na wydruku rozmów i złożenie czytelnego podpisu.
§ 6.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.