gh
Zarządzenie Nr 9/07
Wójta Gminy Rzewnie
z dnia 30 kwietnia 2007r.
w sprawie postępowania z dokumentacją z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego .
Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002r.
w sprawie sposobu przekazywania , przechowywania i udostępniania dokumentów
z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 209 , poz.1781
z późn.zm.) postanawia się , co następuje :
§ 1.
Powołuje się Zespół do spraw postępowania z dokumentacją z wyborów organów samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 12 listopada 2006r. i 26 listopada 2006r, zwany dalej „Zespołem” , w następującym składzie :
1) Irena Dąbrowska - Przewodniczący
2) Jolanta Chełchowska – Członek
3) Bożena Zabielska - Członek
4) Małgorzata Sitarska - Członek
§ 2.
Do zadań Zespołu należy :
1) dokonanie spisu dokumentacji wyborczej ,
2) wyodrębnienie dokumentacji stanowiącej zasób archiwalny i przekazanie jej protokółem
zdawczo-odbiorczym do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Ostrołęce,
3) wyodrębnienie dokumentacji niearchiwalnej i przekazanie jej protokółem zdawczo-odbiorczym do Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Ostrołęce celem zniszczenia.
§ 3.
Wykonania zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Zespołu.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.